Thursday 17 September 2015

Hancurkan perpaduan antara orang Melayu untuk menang PRU14~CEC DAP

Ini antara strategi yang sedang dan akan dibuat DAP untuk menguasai kita. Segala perbincangan ini adalah dalam mesyuarat CEC DAP Pusat 3 hari lepas di ibu pejabat DAP.

DAP berazam untuk menang dalam PRU14. Untuk menang DAP perlu lakukan beberapa strategi :

1. Hancurkan perpaduan antara orang Melayu sebab kalau Melayu bersatu hati mereka akan kalah. DAP telah berjaya pecahkan PAS. UMNO perlu dihentam bersungguh-sungguh dengan apa cara sekalipun kerana kekuatan BN ialah UMNO.

DAP perlu sokong Parti Amanah Negara (PAN) sepenuhnya kerana hanya PAN sebagai alternatif untuk sokongan Melayu. PKR kini sudah tidak lagi popular di kalangan orang Melayu.

2. 1MDB berperanan membantu Bumiputera dalam perniagaan dalam skala besar seperti PETRONAS yang banyak membantu kerajaan dan orang-orang Melayu. Jika 1MDB berjaya membantu meningkatkan perniagaan Bumiputera menjadi pesaing kepada kaum Cina maka 1MDB mesti dihancurkan dengan apa cara sekalipun dan persepsi negatif harus selalu dimainkan supaya rakyat tidak akan percaya kpd 1MDB dan apa jua yang kerajaan BN lakukan. Pemimpin-pemimpin BN harus dilabel sebagai korupsi dan penipu.

3. DAP perlu merekrut seramai mungkin pemimpin pelapis muda Melayu bagi menghancurkan pimpinan utama UMNO khasnya PM sampai berjaya dengan memburuk/memfitnah/menaikkan kebencian dan perbagai cara secara besaran.

Siri BERSIH perlu diteruskan dan slogan ABU – “Asal Bukan UMNO” perlu dimainkan sentiasa dalam media sosial supaya rakyat khasnya generasi muda terus membenci kerajaan BN.

BERSIH 4 tidak berjaya apabila majoriti yang turun adalah kaum Cina. Perlu adakan lagi BERSIH 5 untuk tarik orang-orang Melayu pula.

4. DAP perlu berusaha untuk pecahkan hubungan UMNO dengan parti komponen dalam BN supaya bila PRU14 mereka boleh menang. Segala isu dan cerita sensasi perlu dibuat supaya kesepakatan dalam BN akan hancur. MCA dan MIC sudah berpecah teruk dan tidak kuat lagi. Itu mileage untuk DAP tarik mereka yang kecewa untuk bersama DAP.

5. Dana 2.6 bilion adalah sumbangan daripada Putra Al-Waled, putera Arab Saudi yang menderma USD120 bilion kepada negara-negara Islam seluruh dunia termasuk Malaysia.

Ianya amat bahaya kerana apabila UMNO ada dana lain maka kebergantungan kepada taukeh-taukeh Cina tiada lagi dan amat susah untuk menguasai pemimpin-pemimpin Melayu lagi.

6. GST amat bahaya dalam jangka panjang kepada perniagaan orang Cina kerana melalui sistem GST maka kerajaan akan dapat tahu keuntungan sebenar dan detail perniagaan. Kita tak boleh lari lagi daripada cukai.

Oleh itu kita perlu galakkan orang-orang kita supaya naikkan harga barang semaksima supaya rakyat akan marah kepada GST ini.

Taukeh Melayu seperti Syed Mokhtar al-Bukhary perlu dihancurkan. Barangan keluaran Bumiputera perlu diburukkan. Amat bahaya juga apabila isu Low Yatt telah alihkan kepercayaan ramai kepada kaum Cina.


No comments:

Post a Comment